[linux-baslangic] processler, printer ve web adresim :)

From: Ozgur KOCA (ozgur@devel.gazi.edu.tr)
Date: Mon 11 Nov 2002 - 19:03:56 EET

Hozcakalin

okoca
merhaba, zamanım az o yüzden cok kisa olacak.

uzak bir makinadaki bash hesabıma login oluyorum ve bazı programları scriptleri çalıştırıyorum. bazı processler uzun sürüyor o yüzden logout olup ayrılmam gerekiyor bilgisayarin basindan. bu seferde logout oldugum icin processlerim kill oluyor. Bunu bir çözümü varmı acaba.

ikinci sorum ise windows la ilgili. uzgunum cunku sorumun cevabini hicbiryerde bulamadim. active drictory kurulu bir ana makina ve bir domain aldinda kullanıcıların terminallare kendi sifreleri ile giris yaptigi 20 bilgisayarli bir ağımız var. Ayrıca ana makinaya bagli bir lazer yazici var. Yapmak istediğimiz. terminalleri kullanan kisilerden kimlerin kac sayfa cikti aldigini guvenli bir sekilde tespit etmek. Bu konuda bir fikriniz varmi acaba.

Simdiden tesekkur ederim. Belki web sitemde isiniza yarar birseyler bulabilirsniz.
http://okoca.cjb.net

Hozcakalin

okoca