[linux-baslangic] Iptables ve Masquerading

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Mon 04 Nov 2002 - 19:22:36 EET

Merhaba,

RH8.0 surmunu kullanıyorum. Yapmak istedigim sey agimdaki makinelere
interneti paylastirmak. Bunun için birkaç dokuman okudum fakat bu dokumanlar
suse ile ilgiliydi. Klasorler falan uyusmadi onun icin uygulayamadım. Bana
interneti agimdaki bilgisayarlara paylastirmam icin bir dokuman ya da bir
yok gosterebilirmisiniz?

Simdiden Tesekkurler!

Unlimited Internet access -- and 2 months free!  Try MSN.
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/2monthsfree.asp