[linux-baslangic] Yeniyim Yardim Lutfen

From: Hako (hako@takula.net)
Date: Sun 03 Nov 2002 - 21:08:42 EET

Oncelikler herkeze saygilar, uzun suredir dokumanlari elimden geldigince=20
okumaya calisiyorum ancak linux'a yeni adim attim. Baslangic olarak Mandr=
ake=20
8.2. kurdum. Kurulum sirasinda listede kullanma amacima gore gerekli=20
dizinleri sectim ve sorunsuz bir kurulum yasadim. Ancak bir kac sorun=20
kurulduktan sonra ortaya cikiyor.

* Bazen bir program calistirdigimda KDE coktu hatasi aliyorum bunun cozum=
u=20
nedir dogalmidir ?

* Bazi programlarda ornek olarak bir oyun calistirdigimda oyunun penceres=
i alt=20
titlede aciliyor kum saati donuyor donuyor ve pencere kapaniyor herhangi=20
birsey calismiyor, bunu mp3 calardada yapiyor.

* Internet uzerinden kvirc indirdim install'inde # export KDEDIR=3D"your =
kde=20
library path" diyor burada kast ettigi dizin file:/usr/lib midir ?

* Flaslari izleyebilmem icin macromedia flash plugin indirdim bunu hangi=20
dizine kurmam gerekiyor ?

* Web sayfalarindaki Jawa apletlerin calismasi icin ne yapmam gerekiyor ?

Sanirim cok oldum, ancak linux'u ogrenmek ve bunda sonra sadece linux=20
kullanmak istiyorum. Yardimci olacaklara simdiden tesekkurler.

P.s.: Icq'dan online yardimci olabilecek varsa uin'im 898535

Saygi ve Selamlarimla;

Hako
e-mail: Hako@takula.net
icq : 898535