[linux-baslangic] Re: Bir suse sorusu (fwd)

From: Nazif Ilker Sezdi (nazif@stargazete.com)
Date: Fri 01 Nov 2002 - 18:37:45 EET

Paket içinde gelen tüm CD'leri kullanmaniza gerek yok. 1 nolu CD bile, sade
bir Linux kurulumu için yeterli. Kurulum sirasinda, baslangiçtaki
isteklerinize göre diger CD'leri gerekirse istiyor.

Ekran karti tanitimini ise, KDE içinde Sax2 ile, veya konsolda sax ile
yapabilirsiniz. Ancak, Suse'nin sitesinde, ekran kartinizin donanim
desteginin oldugunu kontrol edin, çünkü her ekran kartini tanimiyor.
Donanimizin web sitesinden de Linux driver'ini varsa indirebilirsiniz.

Kolay Gelsin,

Nazif Ilker Sezdi