[linux-baslangic] Suse 8.0 pro ve Alcatel ADSL Usb modem

From: Anonimousse (tarakmarak@hotmail.com)
Date: Mon 29 Jul 2002 - 18:49:15 EEST

Arkadaşlar,

Hepinize merhaba. Ben linux ile tanıştım tanışmasına faat işyerimde kullanamıyorum. Sebebine gelice adsl modemimi tanıtmayı beceremedim. Driver'ı yani sürücüsü mevcut (rpm package olarak) fakat gelgelelim ben bu linux'den pek çakmıyorum.

Lütfen bir yardımsever linuxsever arkadaşımız bana yardım edebilirse çok sevinirim. Internet olmadan linux kullanmak benim için çok anlamsız. Bir yandan Gates'in pençelerinden kurtulmayı düşlüyorum. Bir yandan da Linux'e geçişin zorlukları önümde yığılıyor.

İstanbul'da Avrupa yakasındayım. Eğer buralardan bir arkadaşımız yardımcı olup gelip kurabilirse çok sevinirim. Eğer herhangi bir ücret talep edilirse onu da ödemeye hazırım. Yeter ki artık Linux kullanıcısı olayım. Cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkürler.