[linux-baslangic] Re: php nuke

From: S.SAFAK (ssafak@linuxturkey.org)
Date: Mon 23 Dec 2002 - 20:16:01 EET

> selam;
> windows platformunda php triad ve phpnuke kurdum.
> yaptığım web sitesini linux platformuna nasıl taşıyabilirim.
> sorunum mysql yapılandırmasında...
> yardımcı olabilecek yada kaynak gösterebilecek biri varsa sevinirim
> teşekkürler
> cesur

Bu islemi birkac adimda cok basit olarak yapman mumkun. Oncelikle phptriad
ile gelen phpmyadmin ile database userindem phpnuke un sql datalarini bir
dosyaya export et. Orn: nuke.sql. Linux sunucu uzerinde phpmyadmin destegin
varsa sana ait olan database uzerine bu dosyayi import et eger yok ise shell
den mysql mysql_database_adi < nuke.sql seklinde dosyani sql e import et.
Fakat ikinci islem icin nuke.sql dosyasinin shell uzerinde olmasi
gerekmekte. phpnuke un dosyalarini gerekli sekilde linux makinede ac.
config.php icerisinde gerekli database ayarlamalarini yap ve web sitene
baglan.