[linux-baslangic] Redhat 8 email filter

From: Hüseyin Gömleksizoglu (huseyin@microserve.com.tr)
Date: Tue 17 Dec 2002 - 21:55:05 EET

Linux'e kesin gecis yaptim. Bir haftadir bilgisayar basinda birseyleri
cozmeye calisiyorum. Ama sanirim bazi seyler yavas yavas oturmaya
basliyor. Bunun yaninda dunyadan epeyce bir koptum ama sanirim degecek.
Takildigim ufak seyler var bu konuda yardimci olursaniz ne kadar
sevinicem bilemezsiniz.

Redhat 8 ile birlikte gelen Ximian Evolution 1.0.8'=C4=B1 kullan=C4=B1yorum=
.
Mesaj filtrelerinde belli bir adresten gelen maili baska bir adrese
yonlendirmek icin bir filtre bulamadim. Bunu yapmak icin bir yontem var
mi veya bunu yapabilecegim (onerebileceginiz) bir mail programi var mi?

Bir de mail adresime gelen bir suru spam mail'i silmek icin spamkiller
tarzi bir program mevcut mu?

ilginiz icin tesekkurler,

H=C3=BCseyin=20