[linux-baslangic] gelecek 2.0 ve nvidia driver

From: fatih (fatihg@hotpop.com)
Date: Sun 15 Dec 2002 - 23:13:06 EET

                    1.) Benim amd athlon 1800xp işlemci asusa7v333 board 256ddr333 maxtor 40gb 7200 tnt2 m64 'ye sahip bir bilgisyarım var bu bilgisayara bugün chip dergisinden aldığım gelecek linux 2 yükledim birkaç kez bilgisayarı yediden başlattım ve ertesi gün yine aynı cd nin içindeki nvidia driverını gördüm ve kurdum herşey norrmaldi on onbeş dakika sonra bilgisayarı kapattım.Sonra bilgisayarı açtığımda lilodan linux u seçtim siyah ekranda açılma işlemi gerçekleşti(hani o yeşil [tamam] yazıları varya onlar geçti) fakat kde açılmadan ekran kapanıp açılmaya başladı monitore siyah bir görüntü gelip geri gidiyordu sizce sorun ne olabilir

                     2.)Gelecek linux içinde gelen cd yazma programını(kb3)başka linux sürümlerine kurabilirmiyim (gelecek linux2 cd sinden)

                     3.)KB3 programı benim asus32x12A yazıcımı görüyor okuma hızı yazma hızı hepsi doğru fakat poiner dvd sürücümü görmüyor fly on kopyalama yapamıyorum.

                   yardım eerseniz sevinirim