[linux-baslangic] IRCD Kurulumu

From: Hako (hako@takula.net)
Date: Sat 14 Dec 2002 - 20:53:33 EET

Herkese selam,
Mandrake 8.2 kurulu makineme PTlink ircd kurmak istiyorum, windows
sistemimde cesitli ircd yazilimlarini kurup calistirmistim, ancak linuxta
yeni olmam dolayisi ile mandrake'de bunu henuz beceremedim. sorum bu dosyayi
hangi dizine kurmam gerekiyor, kurmadan once sisteme herhangi bir ekleme
yapmam gerekiyormu, mandrake yuklerken basit bir yukleme yaptim. herhangi
bir dizinde ./configure yaptigimda ptlink'i $path hatasi aliyorum.
yardimlarinizi bekliyorum. simdiden tesekkurler.
Not: linuxta cok yeniyim.