[linux-baslangic] bir turlu .. Linux a ısınamadım ..

From: Özcan (vural43@yahoo.com)
Date: Tue 03 Dec 2002 - 15:28:43 EET

Win 2000 ve Redhat 8 kurdum ..

HCF pci modem ve ESS onboard ses karti var ..
sistem acilista kimi zaman sound server error cpu
overload hatası veriyor .. kimi zamanda hcf modemi
busy diyor .. bir cakisma mı var acaba ? nasıl
hallederim ..

birde ISA radyo kartım var Zoltrix Radio Plus ..
GQradio yu indirdim .. /dev/radio bulunamadı hatası
veriyor .. bu sorunu mknod ve insmod ile cozmeye
calıstım bildigim kadarı ile olmadı ..

iptables ile local aga internet paylasımı veremedim
.. local agda 2 makina birbirine ping atiyor .. linux
u dhcp server olarak ayarladım ve window makinası
linuxdan ip numarası alıyor .. linux icin ip adresi
192.168.0.1 atadım ..

unix isletim sistemlerinde birbirlerine modem ile
baglanmak icin cu komutu vardı .. linux icin boyle bir
komut varmı ? birde unix makinasına telnet veya baska
yontemlerle baglandıgımızda .. unix in term
komutlarını nasıl ayarlayabiliriz ... yani unix te
^[[=2F bir renk idi .. simdi ekrana bu karakter direk
cıkıyor ..

http://mailplus.yahoo.com