[linux-baslangic] Re: lilo problemi

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 28 Aug 2002 - 15:01:20 EEST

silhouette@softhome.net wrote:
> merhabalar,
>
> ben makineme gelecek linux 1.1 kurdum. 20 GB'lik bir hdd kullaniyorum,
> kurulum bittikten sonra cyclinder sayisi 1024'ten fazla diyerek lilo'yu
> baslatmadi bende mecburen disketten aciyorum. ancak ben acilisi hdd'den
> yapmak istiyorum bunu yapabilmem mumkun mu?
>
> yardimlariniz icin tesekkurler
>
> C. Mert

  /etc/lilo.conf icerisinde genel ayarlarin yazdigi kisimda (ustu
kisimlar) lba32 parametresi olduguna emin olun. BIOS'unuzda disk tipi
olarak LBA secili olsun (buyuk ihtimal secilidir zaten).

  /etc/lilo.conf dosyasi istediginiz gibi olduguna inandiginizda "lilo"
komutunu vermeniz yeterli olacaktir.

  Saygilar,
  Onur Kucuk