[linux-baslangic] Re: lilo problemi

From: Ramazan KALYONCU (ramazan@kalyoncu.net)
Date: Wed 28 Aug 2002 - 12:48:02 EEST

Hdd di biostan LBA Moduna alip muhtemelen auto dadir sonrasinda lilo yu
tekrar kurduktan sonra sorunun duzelmesi gerekir
Lilo yi

#etc\sbin\lilo seklinde kurman lazim ( yanlissa arkadaslar duzeltsin
lutfen )
duzenlemen icin etc\lilo.conf (herhangi bir editor ile )
bende de redhatta yapmisti lba yapinca duzeldi

kolay gelsin
Ramazan KALYONCU

Subject: [linux-baslangic] lilo problemi