[linux-baslangic] Re: Yardim

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 27 Aug 2002 - 11:47:40 EEST

Merhaba,

Tue, 27 Aug 2002 01:25:28 +0300 tarihinde Sinan Iyisoy <siyisoy@ttnet.net.tr> yazdi:

SI> Cevabiniz icin tesekkurler. CDromu elle mount ediyorum :))
SI> /etc/fstab dosyasinda noauto,owner,kudzu,ro yaziyor CDROM icin.
SI> Kde3 u tek bir rpm olarak bulabilirmiyim? Nereden?
tek bir rpm degil ama n milyon rpm olarak hepsi bir yerde bulabilirsiniz.

dagitiminizin (redhat, mandrake, vs) ftp sitelerinde yer aliyor olmali. oradan cekerseniz kolayca kurabilirsiniz. ya da kde'nin kendi sitesi olan kde.org'un ftp sitesinden cekebilirsiniz. dagitiminiza ozel ayarlari kendinizin yapmasi gerekir.

ama yeni baslayan birisi icin bunu yapmak oldukca yorucu olabilir. dagitiminizin icinde kde3 olan bir surumunu alip kurmak daha kolay ve zahmetsiz. acikcasi ben kendim oyle yapiyorum :-)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694