[linux-baslangic] Re: mozilla yada netscape ile java tavla

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Thu 22 Aug 2002 - 14:38:37 EEST

Merhaba,

On Thu, 22 Aug 2002, sinan duran wrote:

> web tarayıcı olarak mozilla 0.9.8 ve netscape 6.0 kurdum
> bildiğim kadarıyla java ile ilgili suse nin beraberinde gelen ne kadar
> program varsa ilgili ilgisiz kurdum ancak şu www.turk.net adresindeki
> tavlayı bir türlü açamadım
> her şey tamamlanıyor hatta içeriye girip ordakaileri görebiliyorum ancak maç
> teklf ettiğimde üstte küçük bir pencere geliyor ve rakibim kabul ettiği
> halde tavla görüntüsü bir türlü gelmiyor
> bu tür uygulamalr için ne yapmalıyım

http://sss.linux.org.tr/sc.php?sc_id=129&grup_id=4

Bu adresteki yonergeleri takip ederek sorununuzu kolaylikla
cozebilirsiniz.

http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux-baslangic/2002/Aug/0100.html

Burada da son asama ile ilgili ayrintilar var.

Saygilar.

--

Devrim GUNDUZ

devrim@oper.metu.edu.tr Tel : (312) 295 9318 devrim.gunduz@linux.org.tr Faks : (312) 295 9494