[linux-baslangic] Re: Ynt:Re: Ynt:Re: Y'lt:Ynt:[linux-bas langic] Y'lk Sorular

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Mon 19 Aug 2002 - 14:52:39 EEST

Hacer Alçy' wrote:

>Nezaketinizden dolayi tesekkur ederim.

rica ederim görevimiz ;)

>O maili okuyunca benimde aklima ilk olarak kerneller gelmisti.Daha sonra dusundumki bu arkadas yeni
>basliyor ve bizden muhtemelen RedHat ,Mandrake gibi isimler bekliyor.

Haklısınız ancak hernekadar kafa karıştırıcı olabilecek olsa da verdiğim
cevabı doğru buluyorum hele hele bir bilgisayar mühendisi adayı
arkadaşımızın (bende adayım :) ) bu şekilde öğrenmesi yanlışlığın
devamlılığını sağlar diye düşünüyorum.
İnsanların Linux dünyasını tanımamalarından çok çekiyoruz. Ben bu
şekilde yüksek öğrenimdeki işletim sistemleri, programlama dilleri,
uygulama geliştirme arabirimleri, ağ yapıları hakkında ne kadar yalan
yanlış bilgilerle doldurulduklarını gördükçe üzülüyorum. (Yanlış
anlaşılmasın kastım yüksek öğrenim kurumları ) Sizce 3. sınıf bir
bilgisayar mühendisi adayının
işletim sistemleri hakkında bu kadar az bilgi sahibi olması kendi suçu mu?

Erçin (hitabıma kızmazsın umarım) sakın yanlış anlama bu kesinlikle
senin suçu yada ayıbın değil öğrenmek için çaba göstermen bunun bir
ispatı zaten. Burada hepimiz çok yakın arkadaşlar gibiyiz. Her
istediğini utanmadan sıkılmadan sorabilirsin. Ben de bu camiada yeniyim.
Burada çok linux GURU su var. kimse yardımcı olamazsa eminim onlar seve
seve yardımcı olurlar (sorular basit veya zor yardımcı olmadıklarını
görmedim doğrusu). Onlara çok borcum var doğrusu :)
yağcılık oldu gibi ama :))

Bu konu çok tartışılabilecek bir konu ne linux le ilgili ne de
bilgisayarlarla ilgili. Daha fazla tepki almadan tartışmayı bıraksak
daha iyi.

>Benimde linux dunyasiyla tanismam yakin bir gelecege dayaniyor ve yeni baslarken ne gibi bir beklenti icinde olundugunu iyi biliyorum.
>
>Saygilarimla....

saygılarımla ...