[linux-baslangic] Re: REDHAT7.3 Turkce Karakter Problemi

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Fri 16 Aug 2002 - 13:55:33 EEST

Perşembe 15 Ağustos 2002 14:32 sularında, Eray YASYERLI şunları yazmıştı:
¦[ Merhaba,
¦[
¦[ Ben REDHAT 7.3 Surumundeki KDE arayuzunu kullaniyorum. Fakat X de ve
¦[ konsolda turkce karakterleri yazamiyorum. Cesitli belgelerdeki HOWTO lari
¦[ okudum kafat dizinler 7.3 de uyusmuyor. Bana turkce destegi ile linuxde
¦[ nasil calisabilecegimi gosterebilirmisiniz..

Bu bilgi Turkish.HOWTO'da var:
http://belgeler.linux.org.tr/teksayfa/Turkish-HOWTO.html

Esen kalın,
Nilgün