[linux-baslangic] java

From: bahtiyar (bahtiyar@mak.net)
Date: Fri 16 Aug 2002 - 15:33:51 EEST

Merhaba arkadas,lar.
PC'm de kurulu olan linux 7.2 ile internet e ç?kmak istedig(imde java
kullan?lm?s, olan sitelerde javal? sayfalara giremiyorum.Kars,?ma küçük
bir pencere içerisinde japa aplet i yüklemem gerektig(ine dair bi yazi
geliyo.Yüklüyorum ama nafile.Java program?n? nerden indire bilirim.Veya
bas,ka bir çözüm mü gerek Bana bu konuda yard?m etmenizi istiyorum.