[linux-baslangic] Re: tar.gz uzantili dosyalar

From: Bedri Ozgur Guler (bedriguler@hotmail.com)
Date: Tue 13 Aug 2002 - 10:06:25 EEST

biraz zahmetli olsa da en guzel yol aslinda eger c veya shell script veya
benzeri programlama dilleri de biliniyorsa genel bir uninstall programi
yazmak. Bir diger daha zahmetli yol ise Makefile icinde "install:" baslikli
satir altinda bulunan kopyalanma/installation yollarini takip ederek elle
silmek. Mutlaka daha akillica ve zahmetsiz yollar vardir ama...

Sevgi,Saygi,Linux