[linux-baslangic] Re: tar.gz uzantili dosyalar

From: Fatih Demir (Fatih@Gamebox.net)
Date: Sun 11 Aug 2002 - 00:17:21 EEST

Selam,

tar.gz dosyalarinda, nasil root iken, "make install" komutunu verip makinana kuruyor iken,
"make uinstall" komutunu vererekde "uinstall" edebilirsin. Ama acikcasi her paketde make uinstall komutunu kullanamiyoruz sanirim.

Baska bir yolu varmi bilmiyorum, eger varsa bende ögrenmek isterim.

Iyi Calismalar