[linux-baslangic] Re: yardım

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Fri 09 Aug 2002 - 11:28:36 EEST

Kemal Murat Ince wrote:
> Arkadaslar
>
> Dun mandrake 8.1ı aldım hevesle gıttım cdden boot ettım device ları
> tanıdı program hafızaya yuklenıyor lutfen bekleyın dedı ama tam yarısına
> geldı veee
>
> Fatal error ın stage1: No such dırectory or file
> You may reboot your system, dedi
>
> Baskada bısıcık dıyemedı hevesımde yarım kaldı
> Sorun ne acaba bılen lutfen soylesın tesekkurler
>

> Kemal Murat İNCE, Tempe

  CD bozuk gibi geldi bana. Belki sadece boot image in oldugu kisim
bozuktur. Dosutils altindaki rwawwrite i kullanarak images/cd.img i bir
diskete kaydedip bu disketten boot ederek kurulum yapmayi deneyin.

  Bir de CD yi hard diskinize kopyalayabiliyor musunuz ? Belki CD-Rom
unuz okuyamiyordur.

  Saygilar,
  Onur Kucuk