[linux-baslangic] Re: Linux Setup CD'leri

From: M.Gökmen GÖKSEL (gokmen.goksel@frontsite.com.tr)
Date: Sat 10 Aug 2002 - 10:03:23 EEST

 Kurulum için o "7" cd yi çekmene gerek yok sadece 650 MB. olan ilk cd'yi çekmen yeterli.
 diğer cd lerde sadece programlar var onlar içinde yast2 nin internetten update seçeneği ile
 istediğini kurabilirsin.
 zaten çoğu gereksiz bir çok program var o cdlerde..(Kimse yanlış anlamasın bir masaüstü kullanıcısı
 gereksiz programlar .) sana tavsiyem bir şekilde 8.0 edinmen .

 M.Gökmen GÖKSEL
 frontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.