[linux-baslangic] yardım lutfen

From: KEMALMURAT INCE (KMINCE@ttnet.net.tr)
Date: Thu 08 Aug 2002 - 20:33:20 EEST

hevesle linuxumu aldım eve geldım kurmaya basladım ne olduysa ozaman oldu devıce ları tanıdı kuzey-guney cıplerını taradı buldu sonra program ram e yuklenıyor bekleyın dedı tam yarısına geldı kı aldıgım cevap

error ın exec of stage2 :-(
FATAL ERROR IN STAGE1:No such file or directory
I can't recover from this
You may reboot your system

ne yapmam lazım hevesım kursagımda kaldı