[linux-baslangic] Re: trick

From: Hasan *_* (dartosh@hotmail.com)
Date: Thu 08 Aug 2002 - 19:43:57 EEST

  İlk defa linux a geçiyorsan bence bi bölümde windows yüklü kalsın çünkü
sorun çıkabilir.Örneğin modemini tanımadı diyelim bu durumda internete
giremezsin, fakat diğer türlü windowsa geçip internetten driver yükleme
şansın var.Paldır küldür geçince daha başka sorunlarda olabiliyor (Ben
yaşadığım için biliyorum :) o yüzden önce ikili kullan linuxu anlayınca
zaten windows gereksiz olacak ve sileceksin. hadi kolay gele...

HaSaN
icq#33113580

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com