[linux-baslangic] Re: trick

From: erkan bayram (bayramerkan@yahoo.com)
Date: Thu 08 Aug 2002 - 16:00:43 EEST

Merhaba penguen Arkadasim;

Oncelikle tüm arkadaslarim adina aramiza
hosgeldin.Benim iki onerim var sana;

* Swap alan? yapmayi unutma.Bu islemde harddiskinden
yer isteyecek.200-250 MB civari verbilirsin.Bunu yedek
ram gibi düsün.
* Root sifreni kesinlikle unutma.Yoksa bilgisayarinda
herhangi bir ayari degistiremezsin.
* Ve herhangi bir zorlukla karsilasirsan sakin yilma

 Basarilar ve iyi calismalar...

                             Erkan Bayram

                && Pengunler Artik Her Yerde &&