[linux-baslangic] Re: Yazici Paylasimi

From: Bu=?ISO-8859-9?Q??ra_?ak=C2=B2r (bugra@myrealbox.com)
Date: Thu 08 Aug 2002 - 12:35:52 EEST

Merhaba,

Suse icinde YAST (Yet Another Setup Tool)
isimli program mevcut. Bu program araciligiyla
her turlu konfigurasyonu yapabiliyorsun. Terminal
ekraninda veya grafik ekranda calistirabiliyorsun.
Ben terminal ekraninda calistirmistim. Bunun icin
yast yazman yeterli. Biraz kurcaladiktan sonra
bir yaziciyi tanitip onun Windows aglarinda yerini
belirteceksin. Yerini belirtirken // veya \\ ikisini
de dene. Ornegin //bugra veya \\bugra.