[linux-baslangic] Re: C - Newbie

From: M.Gökmen GÖKSEL (gokmen.goksel@frontsite.com.tr)
Date: Fri 09 Aug 2002 - 10:09:48 EEST

Basit bir örnek ve derlenip çalıştırılması :

main()
{
   printf("Merhaba Dünya \n");
}

gcc hello.c -o hello
komutunu verip programi derleyin

./hello
diyerek çalistirin.
Eger c dosyalarinizi bin dizini altinda derlerseniz calistirmak için ./ yazmaniza gerek yoktur.
Dogrudan program adiniz yazarak calistirabilirsiniz.

On Thu, 08 Aug 2002 06:48:25 +0000
"Hasan *_*" <dartosh@hotmail.com> wrote:

:: M.Gökmen GÖKSEL ::::::::::::
frontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.