[linux-baslangic] yard?m...!

From: bahtiyar (bahtiyar@mak.net)
Date: Wed 07 Aug 2002 - 16:55:04 EEST

Selam arkadas,lar.Sizlerden yard?m istiyorum.Çal?s,makta oldug(um bir
s,irkette Linux 7.2 kullan?lmakta.Bu PC leri ne yapt?msada network
ag(?na bag(l?yamad?m.Hangi program? kullanmam gerek+bu program? nas?l
kurmam ve nas?l kullanmam gerek konusunda sizlerden yard?m
istiyorum.Yeni yeni bir Linux kullan?c?s?y?m zorluk çekiyorum.
Yard?mlar?n?z? bekliyorum.
Sayg?lar?mla........