[linux-baslangic] Re: Ekran Karty

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Tue 06 Aug 2002 - 11:39:48 EEST

Merhaba

Benim tavsiyem sadece tecrubemden ibaret birincisi consolda xdrake i
calistirmaya calisin eger calismazsa mandrake kurulum cd sini sanki =
yeniden
kurulum yapacakmis gibi calistirin ama bu sefer guncelleme yi secin =
program
seciminde hic bir sey secmeden X ayarlarina kadar gelin ve
konfigurasyonunuza uygun secimleri yapin ancak test ekrani gorunene =
kadar
secimleri degistirerek devam edin test ekrani gorundugunde tamam diyip =
cikin
Mandrake ayarlari sizin i=E7in kaydedecektir. Bu benim sorunumu =
cozdugum yol
ama mutlaka daha iyi bir cozum gelecektir.=20