[linux-baslangic] RE: [linux-baslangic] Yeni Başlarken

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Mon 05 Aug 2002 - 10:48:55 EEST

Merhaba=20
Ben ilk olarak Red Hat 7.1 ile basladim daha sonra Mandrake 8.1 i ve
Mandrake 8.2 yi kullandim Daha sonra Red Hat 7.3 denedim ama Mandrake =
8.2
den sonra soguk ve zor geldi. Acikcasi Mandrake 8.2 de ki mcc Mandrake
Control Center mandrake yi secmemdeki asil sebep cunku her sey elinizin
altinda ve kullanimi kolay. Mandrake deki ..drake ler sayesinde tum =
ayarlari
kolayca yapabiliyorsunuz. Bir sebep daha CD tool larinin icinde =
gercekten
bir ev kullanicisinin ihtiyaci olan tum programlar mevcut.