[kylix] Mandrake'de Kylix

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Fri 09 Jan 2004 - 07:20:45 EST

    Arkadaslar herkese kolay gelsin;
    < karakterini ornegin Kylix'te lang tr_TR yapmama ragmen
    calistiramiyorum; bu konuda daha once burada bir dizi yazisma
    gerceklesmisti ancak ben yine basaramadim; bu konuda Mandrake 9.2 ya da
    8.2'de sonuc degismedi. RH9'da zaten kurulum oluyor ancak calismiyor.
    .
    Bu konuda bana gerek buradan gerekse referans gosterebilecek herkese
    tesekkur ederim.

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan

    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part