[kylix] Re: MySQL'e kayıt ekleme

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Fri 28 Feb 2003 - 15:48:06 EET

    On Fri, 2003-02-28 at 15:30, Mucip ILBUGA wrote:
    > Selamlar,

    Merhaba,

    > Kylix kullanarak MySQL' giri=FE yapmak istiyorum. Alanlar=FD tan=FDml=
    ad=FDm. 1 adet AutoIncrement alan=FDm var. Do=F0al olarak "Not Null" olmas=
    =FD gerekiyor. DB'yi bir DBGrid'e =E7ektim. G=FCncelleme/De=F0i=FEtirme yap=
    arken sorun olmuyor ancak yeni kay=FDt eklemek istedi=F0imde AutoInc hanesi=
    ne Null hatas=FD veriyor. Ekleme yapam=FDyorum! =DDlk kay=FDt esnas=FDnda b=
    una de=F0eri otomatik vermesi gerekmez mi? Ben verirsem onuda kabul etmiyor=
    ! Nas=FDl haledece=F0iz?

    TTable yerine bir TUpdateSQL ve bir TQuery kullanin.

    Iyi calismalar
    --=20
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue) - Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com/ - mailto: ealtin at casdb dot com
    http://enver.casdb.com/CV.html - Just me, myself and I.

    Two wrongs don't make a right, but three lefts do.