[kylix] Re: kylix3 pro da turkce klavye sorunu

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Fri 08 Aug 2003 - 23:55:53 EEST

    Oncelikle bu Almanca konusunda Murat Gezer arkadasimin daha once verdigi
    cozumu size sunayim: startdelphi ve startbcb dosyalarinda lang tr_TR
    yaparsaniz de_DE yerine; Ingilizce oluyor derhal...

    Ikincisi Slackware kullanmadigim icin bilemiyorum cozumu ancak sevgili
    Murat; Borland'in sitesinde zaten certify edilen distrolarda SuSe 8.0 ve
    Mandrake 8.2 yaziyor; sen SuSe'de sorunsuz kullanmissin ben de
    Mandrake'de oyle... Tikir tikir calisiyor; ornegin Redhat 9'da da
    kurulum oluyor ancak calismiyor, kitlenip kaliyor - bunu baska bir
    arkadas da gundeme getirmisti - O yuzden bir problem olabilir, ama
    Slackware kullanicilari genelde daha usta insanlar, umarim bir cozum
    olur,

    Sevgiler,saygilar,
    Cengizhan Kaptan...

    Bu arada su oto mesaj atan arkadasi listeden shoot edebilir miyiz ya da
    uyarsak :) On sekiz tane ayni mail okumak pek hos olmuyor da :)

    On Thu, 2003-08-07 at 17:13, M.AliVARDAR wrote:
    > Selamlar=20
    > Bu arada ek bilgi vermek istityorum Alamanyadan al=FDnan kylix dialog box=
     larida almanca olarak cikiyor.
    > Bilginize
    >=20
    >=20