[kylix] Re: FW: Openoffice ole automation

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Fri 08 Aug 2003 - 11:56:04 EEST

    On Tue, 2003-08-05 at 09:43, Ali Benzes wrote:
    > Merhaba

    Merhaba,

    Geciken yan=FDt i=E7in =F6z=FCr dilerim,

    > Delphi =FCzerinde bir yazilim geli=FEtiriyorum.Ole ile ms office
    > uygulamalar=FDna baglant=FD kurdum.Openoffice ile de baglant=FD kurmak
    > istiyorum.Bu konuda =E7al=FD=FEan arkadaslar varm=FD?
    > Openoffice yada staroffice ayn=FD mant=FDkla =E7al=FD=FE=FDyor galiba ben=
    im a=E7=FDmdan
    > bak=FDld=FD=F0=FDnda.
    > Openoffice de ole deste=F0i varm=FD varsa nas=FDl kullan=FDlabilir?

    OpenOffice 1.1 serisi g=FCncel bir s=FCr=FCm al=FDp sisteminize kurdu=F0unu=
    zda
    TOLEContainer nesnesi ile kolayl=FDkla y=F6netebilece=F0iniz OpenOffice
    nesneleri g=F6receksiniz. MS Office uygulamalar=FDndan bu y=F6nde OpenOffic=
    =E7ok da farkl=FD de=F0il, en az=FDndan Win32 alt=FDnda.

    Di=F0er sistemlerde OpenOffice biraz farkl=FD davran=FDyor. soffice.bin
    -listen ile birlikte =E7al=FD=FEt=FDr=FDld=FD=F0=FDnda bir TCP/IP portu =FC=
    zerinden
    dinliyor ve RPC kullanarak =E7e=FEitli i=FEleri OpenOffice'e
    yapt=FDrabiliyorsunuz.

    Bu konuda k=FDsa bir Google ara=FEt=FDrmas=FD size =E7e=FEitli dillerle
    (Delphi/Kylix de dahil) yaz=FDlm=FD=FE =F6rnekler sa=F0layacakt=FDr.
    --=20
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue) - Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com/ - mailto: ealtin at casdb dot com
    http://enver.casdb.com/CV.html - Just me, myself and I.

    Micro Credo:
            Never trust a computer bigger than you can lift.