[kylix] Re: kylix3 pro da turkce klavye sorunu

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Thu 07 Aug 2003 - 16:55:53 EEST

    zaten onu denedim sorun local harflerde degil

    yani g,u,s,i gibi harfler cikiyor. Alt-gr tusuna basinca sorun oluyor
    bu sorun suse 8.0 da yaoktu. Sorun sanki yeni XFree klavyesi gibi geldi
    bana ama cozum bulamdim. news.borland da ayni sorunu almanaca icin
    bildirmisler bir patch vardi ama turkce icin uygulanmiyor. Eger elinizde
    turkce karakterlere karsilik gelen kodlar var ben on patch uzerinde
    calisacagim. Ancak baskalarinda ayni sorun varmi yoksa sadece almanyadan
    alinmis KYLIX Pro versionundami var diye merak etdim

    Murat Gezer