[kylix] external program invocation

From: burak dayioglu (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Sun 03 Nov 2002 - 16:07:09 EET

Merhaba,
CLX bilesenlerini kullanarak hem win32 hem de linux/i386 altinda calisacak
bir uygulama gelistirmek icin denemeler/idman yapiyorum.

Denemelerimin birisi "external program invocation". Bunu linux altinda
libc.system() ile yapabildigimi ogrendim. Windows altinda bunu yapabilmek
icin createprocess(), shellexecute() vb. islevleri denedim ama
calistirmayi beceremedim. Pek cogu HWND turu bir handle gerektiriyor ki
benim CLX ile yaptigim uygulamalarda Application.Handle HWND turunde
degil, QT icin ozellesmis bir turde...

Kisacasi... Windows altinda CLX uygulamasindan nasil bir external program
calistirabilecegimi ariyorum, bulamadim. Bulursam $IFDEF MSWINDOWS gibi
makrolari kullanarak platforma duyarli bir bicimde bu islevleri
paketlemeyi hedefliyorum.

Onerisi olan var midir?

sevgiler, selamlar,
-bd