[kylix] Mandrake 8.1

From: Ahmet Aksoy (ahmet.aksoy@ergroup.dnsalias.net)
Date: Sat 07 Dec 2002 - 20:36:22 EET

Merhaba,
Kylix 3.0 Pro surumunu Mandrake 8.1 uzerine kurdum. Bir de ornek program derledim.
Sorunsuz calisiyor.
Ancak derlenmis bir programi dogrudan Kylix disindan calistirabilmek icin
export LD_LIBRARY_PATH=/usr/ahmet/kylix3/bin:$LD_LIBRARY_PATH
satirini kendi home dizinimdeki .profile (veya root olarak /etc/profile) dosyasinin
sonuna eklemem gerekti.
Kylix'teki bilesen sayisi Delphi'ye gore oldukca az. Ancak kisa surede amator/freeware
bilesenlerin bu eksikligi giderecegine inaniyorum.
Bu arada, Delphi'de yazilan programlarin Kylix'e donusturulmesi amaciyla bazi
uygulamalar gelistirildigini duydum.
Herkese kolay gelsin.
Ahmet Aksoy