[yerellestirme-cg] RE: [yerellestirme-cg] [lkd-yk] ingilizce çeviri ödevi için yardım istiyoruz.. (fwd)

---------

From: Cahit Cengizhan (cahit@marmara.edu.tr)
Date: Fri 24 Oct 2003 - 10:50:11 EDT

    Herkese selamlar;

    Arkadaslar dogru soyluyor. :)

    GPL olmasini istedigim ve eğitim ile ilgili olabilecek bir projeye katilarak
    yerellestirmelerini istedim...

    Onlar sizden yardim istemeyi akil etmisler.. ben daha once gruptan
    bahsetmistim ancak is basa dusunce bulmuslar..
    Yardimci olabilir seniz sevinirim..

    Cahit Cengizhan
    Öğretim Görevlisi
    Marmara Üniversitesi
    Atatürk Eğitim Fakültesi
    Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi