[yerellestirme-cg] [Fwd: Yapılacak işler: Gönüllü aranıyor!]

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Mon 03 Nov 2003 - 01:05:35 EST

    -------- Orijinal Mesaj --------
    Konu: Yapılacak işler: Gönüllü aranıyor!
    Tarih: Mon, 03 Nov 2003 05:25:30 +0000
    Kimden: Görkem Çetin <gorkem@bahcesehir.edu.tr>
    nereye: kde-i18n-tr@kde.org

    Merhaba

    Aşağıda çeviri oranları düşmüş bir kaç programın son halini yazıyorum.
    En önemliler arasından seçmeye çalıştım.

    İlgilenenler listeye bir e-posta gönderebilir mi?

    * * *
    kcmlirc (100 eksik): Uzaktan kumanda cihazlarını kontrol eden bir yazılım
    kcmlaptop (100 eksik): Dizüstü bilgisayar desteği
    kgpg (300 eksik): GPG desteği (gizlilik, şifreleme vb gibi konularda
    biraz terim bilgisi gerektirebilir)
    kcalc (30 eksik): Hesap makinesi
    karbon (150 eksik): Çizim programı
    kexi (90 eksik): LaTex editörü
    koffice (390 eksik): Koffice genel
    kpresenter (50 eksik): Sunum yazılımı
    kspread (500 eksik): Hesap tablosu yazılımı
    kword (170 eksik): Kelime işlem yazılımı
    kalarm (200 eksik): Alarm programı
    kpilot (650 eksik): El bilgisayarları bağlantı programı
    kaddressbook (200 eksik): KDE adres defteri
    korganizer (300 eksik): KDE kişisel bilgi yönetim sistemi
    * * *

    Dosyaları isteyen herkesin e-posta adresine hızlı servis var!

    İyi çalışmalar
    Görkem