[yerellestirme-cg] terim

---------

From: yalcink01@yahoo.com
Date: Fri 27 Jun 2003 - 17:29:18 EEST

    Selamlar

    "Deallocating memory" terimi için genel kabul görmüş bir Türkçe karşılık
    var mıdır?
    Allocated space / deallocated space olarak cümle içinde nasıl
    çevirmeliyiz? Kelimelrin geçtiği belge, sistem içindeki hafıza
    kullanımı ve program nesnelerinin hafızaya yerleştirilmesini anlatıyor.
    Bu konu için uygun Türkçe karşılık önerebilir misiniz? Deallocted
    kelimesinde takıldım kaldım. Yardımlarınız için teşekkürler.

    Saygılarımla,

    Yalçın KOLUKISA

    Virus taramasi Vexira AV programi kullanilarak Is Net tarafindan yapilmistir.
    This e-mail is checked by Is Net against all known types of viruses using Vexira AV.
    Bu yaz hediyeniz bizden... http://www.isnet.net.tr/kampanya