[i18n-cg] Re: Merhaba

From: A. Burak Ilgicioglu (ilgici@ttnet.net.tr)
Date: Mon 04 Mar 2002 - 22:41:28 EET

Herkese merhaba,

Yerelleştirmenin çok önemli olduğu konusunda sanırım herkes
hemfikirdir:-)... Fakat bu listenin KDE, GNOME, Mandrake gibi çeviri
listelerinden farklı olması gerektiğini düşünüyorum. Linux'u
yerelleştime deyince herşeyiyle Türkçe olan bir Linux geliyor aklıma.
(tüm sistem mesajları dahil) Bu konuda şimdiye kadar bayağı bir çalışma
yapıldı. Amacımız bunları derleyip toparlamak mı yoksa bir Türkçe paketi
hazırlayıp tüm dağıtımlara göndermek mi? Açıkçası kafam çok net değil.