[etkinlik-cg] Re: LKD 3. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi

---------

From: Murat Eray KORKMAZ (murat@ktu.edu.tr)
Date: Sat 24 Jan 2004 - 09:10:26 EST

    Selamlar,

    Henuz ikinci donemin sinav programi belli degil, o yuzden kesin birsey
    soylemiyeyim ama sinav durumlari uygun olursa bu seneki senliklere bende
    katilamayi dusunuyorum ve elimden geldiginci yardimci olabilirim...

    bu arada Trabzon'a AB'04 e kimler geliyor. Gelen arkadaslar burda gorusup
    tanismak isterim.

    kolay gelsin.
    - murat eray korkmaz
    murat@ktu.edu.tr