[etkinlik-cg] Re: LKD 3. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi

---------

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Fri 23 Jan 2004 - 17:08:05 EST

    Devrim GUNDUZ wrote:

    >Merhaba,
    >
    >Linux Kullanicilari Dernegi, 3. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi'ni 13-16
    >Mayis 2004 tarihlerinde Ankara Milli Kutuphane'de duzenliyor.
    >
    >Senliğimize gerek kamudan, gerekse ozel sektorden, yurdun dort bir
    >yanından katılım bekliyoruz.
    >
    >Yakinda senlik ile ilgili son gelismeleri http://senlik.linux.org.tr
    >adresimizden takip edebileceksiniz.
    >
    >Yaptigimiz her etkinlikte oldugu gibi, bu etkinligi de gonullu
    >penguenler olarak gerceklestirecegiz. Teknik herhangi bir bilgi
    >gerektirmeyen organizasyon calismalarina katki verecek gonullulere
> [...]
    Selam,
    Gecen seneki senlikten sonra bu seneyi iple cekiyordum.Ancak Istanbul'da
    olacagini tahmin ederek malesef..Tabii Turkiye sadece Istanbul demek
    degil, o yuzden her buyuk sehrimizde senlikler de olmali...
    Gonullu penguenlik konusunda da eger ki Istanbul'dan kalkicak olan bir
    LKD (yada INETD) arabasi varsa seve seve gelirim :))

    Arda Cetin