[etkinlik-cg] Re: lkd yilin penguenleri odulleri

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 09:59:31 EST

    Herkese selam,

    ben yilin penguenleri odullerine bir kategori daha eklenmesini talep
    ediyorum.

    *En yardimsever penguen kategorisi;
    Tamamiyle kisisel olarak baslattigim, simdi 3 kisi devam ettirdigimiz
    "muhasebeci" isimli Linux icin GPL muhasebe programı projesine raporlarin
    daha saglikli hazirlanmasi icin "1 adet nokta vuruslu yazici" ile donanim
    destegi saglamistir. Bu yuzden boyle bir kategori olusturulmasini ve ilk
    adayin Doruk FISEK olarak kayitlara gecirilmesini tekrar talep ediyorum.
    Herkese kolay gelsin.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net