[etkinlik-cg] Re: Yaka kartlari ve eziyet ceken koleler :)

---------

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Wed 07 Jan 2004 - 19:16:32 EST

Merhaba,

Erçin EKER wrote:

>1-2 ay kadar once intel konferansina katilmistim orada yaka kartlarini
>gayet pratik bir sekilde hallettiklerini gordum. Kolay yirtilan bir
>cesit kagit uzerinden halletmisler. Bu yil senlikte bu tur bir kagit
>kullanila bilir mi ? Hem bu isleri yapan bizlerin ruh sagligi kurtulur
>(o gunden sonra elime maket bicagi alamiyorum mesela :)) alirsamda
>etraftaki tum kagitleri esit sekilde 8'e boluyorum )

:)))
Evet Ercin kesinlikle sana katilmaktayim. Aslinda etkinlik cali$ma
grubunun yurutucu ekibi olarak bu konuda biraz kafa patlattik gectigimiz
aylarda ve seninkine benzer bir cozum onerisi ile ciktik i$in icinden.
Dedik ki hani altili ya da sekizli etiketler vardir piyasada satilan.
Onlar gibi yaka karti $ablonlu etiketler yaptirtsak bir matbaaya. Etiket
olmasinin mantigi hem senin yazdigin gibi kesmek derdinden kurtulmak,
hem de kayit yaptiran ki$iye "pokere dorduncu bekliyoruz" der gibi "siz
gidin bi 5 dk. sonra gelin, etiketlerimizi altili basiyoruz da sizin
yaka kartini basmamiz icin x ki$i daha lazim..." demek zorunda kalmayalim.
Malum, etiket olunca uzerinden etiketi alsak da kagidin butunlugu
bozulmaz, boylece ayni altili kagidini tekrar yaziciya verebiliriz.

Ha diyeceksin ki iyi de etiketler yaka kartina mi yapi$tirilacak? Hayir
, o pek guzel olmaz ve yipranma acisindan da kotu olacagi icin
etiketlerimizin yapi$kan yuzeylerinden kurtulmak amacindayiz. Bunun icin
etiket boyutunda kagitlarimiz/kartonlarimiz olacak ve yapi$kanli yuzeyi
(tam reklam filmi agzi oldu) onlara yapi$tirip yaka kartlarini
katilimcilarimiza gecen yilkiler gibi ama cok daha zahmetsiz imal(!)
ederek verecegiz.

Biraz kari$ik anlatmi$ olabilirim. Anlamayana tekrar izah edebilirim.

Didem

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694