[etkinlik-cg] Re: lkd yilin penguenleri odulleri

---------

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Sat 03 Jan 2004 - 13:01:05 EST

Selamlar,

Doruk Fisek wrote:

>Merhaba,
>
>Buraya katamadigim ama tartisilmasi gereken 3 oneri daha vardi :
>
>- Son 'En basarili yerellestirmeci' odulunu alan Deniz Akkus Kanca'nin,
>"oduller kisilere degil yerellestirme gruplarina verilsin" onerisi,

Bu konuda biraz supheliyim.Cunku yerellestirme grublarinin sayisi cok
fazla degil..Yani oduller her yil bir gruba verildigini dusunursek
birkac yilda verilecek grub kalmayabilir..
Ayrica her grubun baskani/duzenleyicisinin aklinda kalan ve o yil en cok
ve en iyi ceviriyi yapmis olan uyesine odulun verilmesi daha mantikli
geliyor.

>- 'En basarili Linux projesi'nin adi 'En basarili ozgur yazilim projesi'
>olarak degissin onerisi,

GNU lisansi altinda olan her yazilim icin olmali

>- Altinci bir 'En iyi ozgur yazilim web sitesi' kategorisinde de odul
>verilsin onerisi.

Kesinlikle olmali.Ve ayrica zaten ozgur yazilim hakkindaki bir siteninde
php yerine asp kullanicagini pek ihtimal vermiyorum.Yani odul site
hakkinda olmali..

Arda Çetin