[etkinlik-cg] Re: Linux34

---------

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Sat 07 Feb 2004 - 20:14:50 EST

    Arda Cetin wrote:

    > Tekrar selam abi,
    > Bisey sorucam bu tarihlerin ayni oldugunu sen nerden/nasil ogrendim
    > merak ettim.
    > Cunku senden baska herkez(LKD) fuarin tarihlerinin farkli zamanlarda
    > oldugunu soyluyor.
    > Ha kaynagindan eminsen bizde ajandamizi ona gore ayarlayalim ;-)

    Ben internette yarim saatlik bir ara$tirmadan sonra
    http://www.fuarplus.com/ayliketkinlik.php?ayik=5 adresinde Erdogan'in
    soyledigi tarihlerde oldugunu buldum Mayis'taki Compex fuarinin. Buyuk
    ihtimalle Linux34 bu tip fuarlarin tarihlerinin onceden kendine
    bildirildigi bir listede. (Ronesans Fuarcilik bizimle henuz baglantiya
    gecmedi mesela bu fuar icin. Malumunuz, kendi web sitelerinde de henuz
    bir $ey yok.)

    Gelelim bizim konumuza... LKD etkinlik cali$ma grubu elden geldigince
    kimi fuarlarda ve konferanslarda standlari ile bulunmaya cali$iyor
    biliyorsunuz. Bunlardan ilkiydi sanirim gecen yil Mayis'in sonunda senin
    de bulundugun Compex Digital. Elbette bir sonraki yil Compex
    tarihlerinin $enlik ile caki$acagini kimse ummami$ti ve planlarimizi da
    bu fuara katilacagiz $eklinde yapiyorduk ta ki bugun tarihleri ogrenene
    kadar.

    Bu arada "Compex yuzunden $enlige Istanbul'dan adam beklemeyin" gibi bir
    ifade cok iddali oluyor elbet (ustelik Compex Istanbul di$indan da
    katilim alan bir fuar, meraklisi Ist. di$indan da geliyor). Ancak
    elbette bir tercih sozkonusu olacak ise, herhalde $enliksever bir
    penguen de Compex'e 4 gun boyunca katilacak degildir diye du$unuyorum.
    Bir fuarin tek gunde gezilip, ayni tarihlerdeki ba$ka bir etkinlige de
    kalan gunlerde katilmak cok zor olmasa gerek. :)

    Gel gor ki $enlik bizim icin tum yil boyunca hazirlandigimiz,
    organizasyonunu bizim yaptigimiz ve tum Turkiye'ye hitap etmesini
    amacladigimiz bir etkinligimiz. Gonul isterdi ki $enlik tarihlerini ne
    bir sinav, ne bir fuar, ne de bir konferans ile caki$tiralim. Bu tip bir
    caki$mayi *onceden biliyor* olsaydik elbette cevresinden dola$mak icin
    elimizden geleni de yapardik. Ama daha once de yazmaya/anlatmaya
    cali$tigimiz gibi $enlik tarihi cok ince elenip sIk dokunarak belirlendi
    bu yil ve ne yazik ki degi$tirilmesi de hele bu saatten sonra hic mumkun
    degil.

    Bu tarih belirlenmesinde onceliklerimizi daha once yazmi$tim
    hatirlarsaniz. Universite sinav tarihleri onemli mesela. Sonra $enligin
    gercekle$ecegi mekana uygunlugu. Bu yil
    Ekim ayi ba$inda Ankara Univ. Eczacilik Fakultesi'ne (ilk $enlikte bize
    evsahipligi yapmi$lardi) ba$vurduk $enlik mekanimiz olmalari icin. Ancak
    ne yazik ki dekanliktan red cevabi aldik. Sonra 6-9 Mayis ve 13-16
    Mayis 2004 tarihleri icin Ekim 2003'te Milli Kutuphane'yle gidip
    goru$tuk. Kasim 2003'te de dilekce ile ba$vurduk Milli Kutuphane'ye.
    Mekan 6-9 Mayis araliginda dolu oldugu icin, Milli Kutuphane Ba$kanligi
    diger secenegimizi kabul etti. Kendileri ile Ocak ayinda bir sozle$me
    imzaladik kar$ilikli. Yani sizin anlayacaginiz bu i$ oyle "haydi hop
    boyle yapacagiz, yaptik" diyerek olmuyor pek. Resmi yerlerle, kurumsal
    baglantilar kuruluyor kar$ilikli. Imzalanan sozle$menin ardindan, 3x1.5
    m buyuklugunde 2 kocaman branda yaptirdik ve bunlari $ehir $ehir,
    universite universite, konferans konferans gezdirmeye ba$ladik. Sanirim
    Tolga'nin da "amac tarihe itiraz etmekse" diye rahatsiz olmasinin
    altinda bu surecleri biliyor olmasi ve her yil $enlik tarihi
    duyuruldugunda kimsenin memnun edilememesi, surekli "tarih degi$sin"
    mesajlarinin listelerde donmesi yatiyor. Ki$isel alma sakIn.

    Velhasil kelam : Arkada$lar, Istanbul'lular, Istanbulseverler,
    penguenler! Tamamen iyi niyet ile ve amator ruhla , profesyonel bir
    organizasyon gercekle$tirmeye cali$tigimizi hatirlatip, bir defa daha
    "$enligin tarihi degi$sin" onerisi ile gelmemenizi rica ediyor,
    meraklisi iseniz Compex'i gezdikten sonra bize katilacaginizi umuyorum.
    Tarih konusunda elimizden gelenin en iyisini yaptik, daha otesine gitmek
    mumkun degil. Tarih konusunda daha iyisini yapabileceginize
    inaniyorsaniz, bir sonraki $enligin -$enlikten aylar once ba$layan-
    organizasyon surecinin daha en ba$larinda icinde yer alin (3. linux
    $enligi organizasyonu 2. $enligin bitiminde ba$lami$ti) .

    $enlik konusunda bunca ilgi, istek ve merak sahibi oldugunuz icin de
    tekrar te$ekkur ederim.

    Herkese iyi geceler,
    Didem

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811