[etkinlik-cg] Re: LKD 3. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi Web Sayfasi

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Sat 07 Feb 2004 - 18:29:46 EST

    Selamlar,
    "Amac tarihe itiraz etmek ise bundan daha kotu bir bahane olamaz."
    Bu laf beni acikcasi cok sasirtti..

    Evet bende biliyorum Linux'un ev teknolojisiyle bir alakasi yok.(umarim
    gelecekte olur)
    Ancak Compex Bilisim fuarinin son gunu olan pazar gunu bende tum gun LKD
    standinda "penguenlik" yapmistim.Ve ayrilirken ekipden biri(kim oldugunu
    uzgunum ki hatirlamiyorum) "Mayis da yine buradayiz" demisti ve Devrim
    (Gunduz) Abi dahil kimse "hayir mayisdaki fuarda biz yokuz" diye itiraz
    etmedi.Bu benim tarih icin itiraz etmem disinda bir ornek olabilir sanirim.

    Ayrica bugunku LKD seminerinde konu tekrar konusuldu ve herkez
    tarihlerin birbiriyle ayni oldugunu ve "kim nereye gidicek bilemiyor"
    tarzi bir dumur/durum olustu..

    Ayrica unutmamak gerekir ki fuarlarin isimleri iceriklerini pek fazla
    onemsendirmez.Yani fuar adinin "ev teknolojileri" olmasi LKD'nin orada
    bulunmamasini gerektirmez gorusundeyim.Ne kadar cok etkinlikler olursa
    insanlar Linux'u o kadar cok tanimaz midir sizce de?
    Dipnot: Compex Ev Teknolojileri 2003 fuarinda (simdi firma adi vermek
    istemiyorum ama) ne kadar cok "ev teknolojileri" ile uzaktan yakindan
    alakadar olmayan standlari ben kendi gozumle gordum.

    (Ayrica senlige kaydimi yaptirdim zaten.Ayrica etkinlik-cg'de
    Istanbul'daki penguenlerin Ankara ya nasil gidecekleri ve
    konaklayacaklari konularini dikkatle takip ediyorum.
    Bir mani olmazsa kendi cevremizdeki penguenlerin ulasimini saglayacak
    bir tasit bulma vs. vs. konularini da az tartisip konusmadik...)

    Saygilar,
    Arda Cetin