[etkinlik-cg] Re: Linux34 :)

---------

From: bilgici erdogan (info@linux34.com)
Date: Mon 31 Mar 2003 - 09:14:13 EST

Tux Bebek için çok yüksek fiyat verdiler(Tanesi 4 milyon). Çinde özel
yapılması gerekiyormuş. 1000 adet veya üstü olmak zorundaymış. Ama beya
bir kutup ayısı bulup üzerine Linux + Tux Baskı veya buna benzer bir
şey yapabiliriz. Oyuncak topancıları ile görüştüm toplu alımda bir
şeyler yaparız diyorlar.
İlker ile atölyede bu konu ile biraz görüşmüştük.
Birde eğer benim için bir stand olursa benimde bayrak vs. diğer
malzeeleri bastırmam gerekecek.
Birde firadan izin almam çok zor gibi belki c.tesi ve pazar şenlikte
bulunabilirim. Bakalım Artık olmasa özel birde patron ile görüşecemm

--
Erdogan Bilgici
Linux34.com