[etkinlik-cg] Yaptigim banner'larin PSD'leri

---------

From: E. A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Sat 29 Mar 2003 - 06:08:37 EST

 Saynin Didem KAMOY,

 Mesainizi yeni farkettim kusura bakmayin,

 Bannerilarin PSD hallerini http://wolf.comu.edu.tr/~evreniz/senlik/psd/ adresine koydum oradan alabilirsiniz.

 Photoshop'tan baska resim editoru kullanamadigim ve onu kullanmakta da pek basarili olamadigimdan oturu frame'ler cok acemice duzenlenmis gelebilir; kusura bakmayin :( cok iyi bir photoshop ve windows kullanicisi degilim.

 Fakat -sayfalarda hareketli objeler gormekten rahatsizlik duyan bir kisi olarak- bu konuda benim gorusum, her banner bir cok bilgi iceren ve habire yanip sonen bir gif olmak zorunda degil. Zaten bu bannerlar, insnlari senlik.linux.org.tr adresini ziyaret etmeye tesvik etmek amaci ile hazirlaniyorlar ve banner'a (banner demekten biktim) tiklayan bir kisi, senlik ana sayfasindan tarih ve yer ile bilgileri almak isteyen kisi olacaktir muhtemelen. senlik organizasyonunu banner'a tiklamayacak kadar umursamayan bir kisiye de zaten tarih ve yeri imajda gostererek kafasina sokamayiz diye dusunuyorum.

 Calismalarinizda kolayliklar dilerim,
 Saygilarimla.
 A. Murat EREN
 meren@comu.edu.tr