[etkinlik-cg] Re: oragl acik dunya etkinligi

---------

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@linux.org.tr)
Date: Fri 28 Mar 2003 - 02:59:02 EST

Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Nasil gecti? Standda duran arkadaslar bir ozet gecebilir mi?

Walla tahminimden fazla ilgi vardi bize. INETD den giderken yanima biraz
cd de alayim belki biraz satariz diye dusundum. Keske hepsini
goturseydim. Goturduklerim yetmedi bile..:)) PArayi Pazartesi hesaba
gececegim..:))

Bizi ilk defa duyan gorenlere kendimizi anlatma firsatimiz oldu.
Dergilerden bazilarinin (ekonomist,bt haber) yazarlarinin kartlarini
aldik. Senlik icin basin danismanimiza iletecegim.

FAtih,Enver ve Ali ye tesekkurler beni yanliz birakmadilar. Ve
enerjileriyle/birikimleriyle bizi oldukca iyi temsil ettiler.. :))

Birkac kucuk enstantane:

http://istanbul.linux.org.tr/~ilkerg/lkd/

Sevgiler..
Ilker G.